TOMALOVÁ, P. Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu společnosti Kakaovník, s. r. o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti jak pro B2B trh, tak i pro B2C trh. Návrhy jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou. Oceňuji zpracování analytické a návrhové části pro celý rozšířený mix 7P, což představuje komplexní pojetí problematiky. Návrhy mohou být pro společnost jednoznačně přínosem. Petra pracovala samostatně, aktivně a s velkým zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentovala jste své návrhy společnosti, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo? 2. Kdyby společnost musela vybrat jen některé z Vašich návrhů, jaké byste prioritě doporučila a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. V práci bylo využito i dotazníkové šetření pro zákazníky společnosti, které bylo velmi dobře zpracováno.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy v oblasti marketingového mixu, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů, ekonomického zhodnocení návrhů a očekávaných přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Schüller, David

Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingového mixu společnosti Kakaovník, s.r.o. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou pečlivě vypracována a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka výborně interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Návrhová část obsahuje časové hledisko, finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na vysoké úrovni. Citační norma je dodržena. Práce má celkově vysokou kvalitu. Otázka k obhajobě: Který scénář zvýšení počtu zákazníků považujete za nejpravděpodobnější a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

eVSKP id 133748