ZAVADILOVÁ, H. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Otázky k obhajobě: 1) Proč jste v rámci marketingového výzkumu (otázka č. 2) rozdělila respondenty podle věku pouze do 3 kategorií. Nebylo by vhodnější kategorizovat zákazníky do více věkových skupin? 2) V kapitole "3.3 Očekávané přínosy" se při vyčíslení pesimistické a optimistické varianty tržeb odkazujete na zohlednění rizikových faktorů. Které faktory to jsou?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Cílem bakalářské práce studentky byl návrh marketingového mixu. Dotazníkové šetření považuji za vhodně zvolenou formu výzkumu, na jehož základě studentka zpracovala návrhovou část. Návrhy a doporučení, které jsou v práci popisovány, jsou dobře využitelné v praxi a s vysokou pravděpodobností budou v nejbližší době realizovány. Cíl práce tímto považuji za splněný.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 66008