SMĚŘIČKOVÁ, M. Marketingový mix společnosti Fabricland [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnost využít teoretické znalosti v analytické i návrhové části. Pro získání informací o současném stavu je vhodně kombinováno relevantních metod. Kladně také hodnotím využití Mystery shoppingu. Práce obsahuje smysluplné návrhy, jejichž realizace by měla naplnit stanovení cíle. Otázka k obhajobě: 1) Který z návrhů je podle Vás klíčovým pro navýšení zákaznické spokojenosti? Proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá velkého množství adekvátní zdrojů informací.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Wolfová, Kateřina

Autorka se ve své bakalářské práci věnuje problematice marketingového mixu společnosti poskytující převážně služby. Na základě realizovaného marketingového výzkumu vhodně navrhuje opatření ke zlepšení marketingového mixu společnosti. Drobným nedostatkem je skutečnost, že ne všechny návrhy vycházejí z realizovaného výzkumu a autorka zde uvádí také vlastní názory, pro které však nemá dostatečné zdůvodnění. Po formální stránce je práce celkově vyvážená a přehledná.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94887