KOZUMPLÍK, M. Hra pro více hráčů inspirovaná Strongholdem v Godotu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2025.

Posudky

Posudek vedoucího

Milet, Tomáš

Student na implementační části strávil daleko více času než je běžné a vytvořil mnoho herních mechanik a technických řešení, které jsou komplexní. Vytvořil složitou hru v herním enginu Godot. Kvůli množství odvedené práci a studentovu nadšení do práce hodnotím práci 95 body - stupněm A.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Informace k zadání Student si svůj projekt vybral sám a pracoval na něm předtím, než se z něj stalo zadání BP. Studentovým cílem bylo vytvořit komplexní hru inspirovanou mnoha žánry. Vývoj počítačové hry je složité téma.
Práce s literaturou Student si sám vyhledával literární zdroje.
Aktivita během řešení, konzultace, komunikace Student byl velmi samostatný a pracoval na své práci bez pobízení. Student byl aktivní a konzultace s ním byly obohacující.
Aktivita při dokončování Obsah práce byl konzultován. Student dbal na doporučení.
Publikační činnost, ocenění Výsledná hra je více než demo a obsahuje množství komplexních mechanik. Proto je možné, že o ni hráči projeví zájem.
Navrhovaná známka
A
Body
95

Posudek oponenta

Vlnas, Michal

Oproti první verzi odevzdané v řádném termínu se práce výrazně zlepšila, jak po technické stránce tak i z hlediska textové části. Realizační část je aktuálně velmi pěkná. Textová část je spíše průměrná. Navrhuji hodnocení stupněm B .

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Náročnost zadání Zadání hodnotím jako průměrně obtížné.
Rozsah splnění požadavků zadání Všechny body zadání považuji za splněné.
Rozsah technické zprávy Rozsah textové části je stále v obvyklém rozmezí avšak blízko hranici maxima.
Prezentační úroveň technické zprávy 75 Logická struktura práce je dobrá. Rozsahově jednotlivé kapitoly zhruba odpovídají. Nicméně implementace by mohla být kratší, jelikož některé sekce popisují v podstatě analogické mechaniky nebo principy. Naopak teoretická část by mohla být propracovanější a názornější. Pochopitelnost textu je dobrá. V kapitole 6 by bylo vhodné některé implementační detaily spíše ukázat diagramem nebo algoritmem namísto popisu textem.
Formální úprava technické zprávy 80 Jazyková práce stránky je dobrá, autor použil anglický jazyk na velmi dobré úrovni. Typograficky je práce na velmi dobré úrovni. Jsou zde drobné nekonzistence z hlediska odstavců a výčtů. Taktéž některé obrázky mají příliš malé písmo.
Práce s literaturou 65 Autor cituje celkově 11 zdrojů, kde 4 jsou zdroje odborné. Množství zdrojů by však mohlo být vyšší, stejně tak frekvence použití v textu. V seznamu literatury jsou některé zdroje (1, 3, 8, 9) vysázené s chybami.
Realizační výstup 85 Realizační část je na dobré úrovni. Je zde poměrně velká různorodost obsahu, jak z hlediska stavění, tak z hlediska boje nebo magie. Kladně hodnotím taktéž funkční hru pro více hráčů. Zdrojové kódy jsou dobře zpracovány.
Využitelnost výsledků -
Navrhovaná známka
B
Body
80

Otázky

eVSKP id 170533