KOZUMPLÍK, M. Hra pro více hráčů inspirovaná Strongholdem v Godotu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2025.
Student na implementační části strávil daleko více času než je běžné a vytvořil mnoho herních mechanik a technických řešení, které jsou komplexní. Vytvořil složitou hru v herním enginu Godot. Kvůli množství odvedené práci a studentovu nadšení do práce hodnotím práci 95 body - stupněm A.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Informace k zadání | Student si svůj projekt vybral sám a pracoval na něm předtím, než se z něj stalo zadání BP. Studentovým cílem bylo vytvořit komplexní hru inspirovanou mnoha žánry. Vývoj počítačové hry je složité téma. | ||
| Práce s literaturou | Student si sám vyhledával literární zdroje. | ||
| Aktivita během řešení, konzultace, komunikace | Student byl velmi samostatný a pracoval na své práci bez pobízení. Student byl aktivní a konzultace s ním byly obohacující. | ||
| Aktivita při dokončování | Obsah práce byl konzultován. Student dbal na doporučení. | ||
| Publikační činnost, ocenění | Výsledná hra je více než demo a obsahuje množství komplexních mechanik. Proto je možné, že o ni hráči projeví zájem. |
Oproti první verzi odevzdané v řádném termínu se práce výrazně zlepšila, jak po technické stránce tak i z hlediska textové části. Realizační část je aktuálně velmi pěkná. Textová část je spíše průměrná. Navrhuji hodnocení stupněm B .
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Náročnost zadání | Zadání hodnotím jako průměrně obtížné. | ||
| Rozsah splnění požadavků zadání | Všechny body zadání považuji za splněné. | ||
| Rozsah technické zprávy | Rozsah textové části je stále v obvyklém rozmezí avšak blízko hranici maxima. | ||
| Prezentační úroveň technické zprávy | 75 | Logická struktura práce je dobrá. Rozsahově jednotlivé kapitoly zhruba odpovídají. Nicméně implementace by mohla být kratší, jelikož některé sekce popisují v podstatě analogické mechaniky nebo principy. Naopak teoretická část by mohla být propracovanější a názornější. Pochopitelnost textu je dobrá. V kapitole 6 by bylo vhodné některé implementační detaily spíše ukázat diagramem nebo algoritmem namísto popisu textem. | |
| Formální úprava technické zprávy | 80 | Jazyková práce stránky je dobrá, autor použil anglický jazyk na velmi dobré úrovni. Typograficky je práce na velmi dobré úrovni. Jsou zde drobné nekonzistence z hlediska odstavců a výčtů. Taktéž některé obrázky mají příliš malé písmo. | |
| Práce s literaturou | 65 | Autor cituje celkově 11 zdrojů, kde 4 jsou zdroje odborné. Množství zdrojů by však mohlo být vyšší, stejně tak frekvence použití v textu. V seznamu literatury jsou některé zdroje (1, 3, 8, 9) vysázené s chybami. | |
| Realizační výstup | 85 | Realizační část je na dobré úrovni. Je zde poměrně velká různorodost obsahu, jak z hlediska stavění, tak z hlediska boje nebo magie. Kladně hodnotím taktéž funkční hru pro více hráčů. Zdrojové kódy jsou dobře zpracovány. | |
| Využitelnost výsledků | - |
eVSKP id 170533