REHUŠ, M. Marketingový výzkum pro vybranou firmu, organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kažimírová, Martina

Téma práce bylo dle mého názoru zvoleno vhodně. Zpracování bakalářské práce je důsledné. Použitá terminologie a odborný jazyk mají ještě rezervy. Zadání bakalářské práce bylo dle mého názoru splněno. Návrhy řešení pro firmu do budoucna hodnotím jako realizovatelné a přínosné, avšak některé už firma realizuje, nebo realizovala.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94991