TRÖDLER, M. Využití Inventor Studia v modelování, vizualizaci a animaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.
Student splnil zadání BP. Naučil se pracovat s novým prostředím - Autodesk Inventor Studio - a vytvořil manuál, který se dá využít i pro výuku. I přes časovou tíseň ke konci zpracovávání vytvořil práci na velice slušné úrovni. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | B | 43/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | B | 8/10 |
Student Michal Trödler postupoval při vypracování bakalářské práce přesně podle zadání. Obšírně popsal možnosti modulu Inventor Studio v Autodesk Inventoru, vypracoval manuál pro Inventor Studio, vytvořil animovanou prezentaci jednoduchého elektrotechnického modelu v programu Autodesk Inventor. Práce obsahuje úvod, 6 kapitol a závěr. Cenným přínosem je mimo jiné to, že v druhé kapitole je popsán současný stav animačních a vizualizačních programů a ve třetí kapitole je rozebrána filozofie adaptivního parametrického modelování. Těžiště práce spočívá ve vytvoření animace šnekového převodu pro stěračový motorek. Animace je názorná, provedená do detailů, (možná až příliš) a je využitelná při nejrůznějších prezentačních akcích. Snad by prospělo věší prosvětlení, neboť obraz je v některých částech dost tmavý. Bakalářská práce splňuje zadání v celém rozsahu, má dobrou úroveň jak po stránce odborné , tak i formální. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 18/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 44/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 17/20 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 |
eVSKP id 27832