HROMADA, F. Marketingová strategie Heaven Labs [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

The following factors negatively influenced classification of the thesis: - The goals of the thesis should be defined more precisely - Performed analysis should be performed more systematically (f.e. SWOT analysis should cover all performed partial analysis) - Provided proposals are in the shape of good brainstorming what to do in the market but to use it as a strategy in practical application will require lot of additional efforts to get it to the form of applicable marketing strategy proposal. Question: Could you present short implementation plan of the MANA marketing strategy including timing and rough budget?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů E
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků E
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací D
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Work does not have clearly defined objectives. Proposals acts rather generally. In the work are not determined costs associated with the implementation of the proposals.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů E Work does not have clearly defined objectives.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji E Tables and some images are not indicated source.
Navrhovaná známka
E

Otázky

eVSKP id 87327