HROMADA, F. Marketingová strategie Heaven Labs [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
The following factors negatively influenced classification of the thesis: - The goals of the thesis should be defined more precisely - Performed analysis should be performed more systematically (f.e. SWOT analysis should cover all performed partial analysis) - Provided proposals are in the shape of good brainstorming what to do in the market but to use it as a strategy in practical application will require lot of additional efforts to get it to the form of applicable marketing strategy proposal. Question: Could you present short implementation plan of the MANA marketing strategy including timing and rough budget?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | E | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | E | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D |
Work does not have clearly defined objectives. Proposals acts rather generally. In the work are not determined costs associated with the implementation of the proposals.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | E | Work does not have clearly defined objectives. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | E | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | E | Tables and some images are not indicated source. |
eVSKP id 87327