JANGL, P. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Práce je zaměřena na aktuální a atraktivní téma. Autor prokázal schopnost formulovat zadání, nalézt vhodný způsob pro získání potřebných dat, zvolit vhodné metody zpracování a interpretace. Práce může být nesporně přínosem pro analyzovanou firmu, byť zejména návrhová část je poněkud nezacílená, argumenty jsou velmi vágní, často chybí konkrétnější doporučení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C Návrhy jsou pojaty značně extenzivně: je jich poměrně hodně, ale jsou jen naznačeny, aniž by byly rozpracovány do hloubky, která by umožnila managementu firmy je bezprostředně využít.
Přínos a praktické využití návrhu B Práce je zaměřena na aktuální problematiku, pro ČSAD Hodonín bude jistě velmi přínosná - jde o nezávislý a kvalifikovaný pohled na určitou část managementu firmy. Autor poukazuje na nedostatky, které jsou částečně nerozpoznané, částečně neřešené.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autor pracoval zcela samostatně a iniciativně, s firmou je v dlouhodobém kontaktu, což mu umožnilo hlubší pohled na analyzované problémy.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C Nepřehledné, nedůsledně dodržována citační pravidla.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Nezarovnané okraje textu práce působí poněkud "archaicky" a neuspořádaně.
Splnění cíle a rozsahu zadání B Cíle projektu byly splněny, rozsah práce je v rámci očekávání.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B Poznatky jsou poměrně neuspořádané, odkazy na praktické případy nejsou vztažené na analyzovanou firmu, ale ani na relevantní případy, typické pro firmu, podnikající v oblasti osobní a nákladní přepravy. Viditelným nedostatkem je "odrtržitost" mezi teoretickou a analytickou či návrhovou částí - v teoretické části jsou často uvedené koncepce, které pak nejsou nijak rozpracovány (viz např. Kanův model spokojenosti zákazníka, Homburgovo a Rudolphovo pojetí služeb, atd.)Úroveň DP také zbytečně snižuje nejednoznačnost v autorových vyjádření (viz např. označení tabulky na str. 32 "Faktory a dimenze"...
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Analytická část vychází z poměrně omezeného rozsahu firem,nicméně jejich výběr lze zdůvodnit relativní důležitostí resp. přínosem vybraných firem pro ČSAD Hodonín. Dotazník je pečlivě zpracovaný a vyhodnocený.
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Miklík, Tomáš

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 28822