SATORA, O. Driver maticového LCD displeje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Cílem práce studenta bylo vytvořit hardware i firmware inteligentního řadiče, usnadňujícího použití maticového displeje v aplikacích s jednoduchými mikrokontroléry. Student se úkolu ujal aktivně, pracoval velmi samostatně a s pozitivním přístupem k věci. Podařilo se mu vytvořit funkční řadič s vlastní instrukční sadou, se všemi požadovanými vlastnostmi a komunikačními rozhraními. Student dále naprogramoval aplikaci pro PC, která generuje grafickou podobu znakové sady displeje podle požadavků uživatele. Zařízení bylo realizováno a byla ověřena jeho funkčnost. Po formální stránce je práce rovněž v pořádku.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 19/20 | |
Formální zpracování práce | A | 19/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Předložená bakalářská práce je věnována návrhu řadiče malého maticového displeje z mobilních telefonů Nokia. Požadavky zadání student beze zbytku splnil a ocenit lze především velmi pěkně zpracovanou knihovnu funkcí pro ovládání displeje, která disponuje širokou škálou funkcí umožňujících velmi pohodlné a účelné ovládání displeje. Tomu odpovídá i textová část práce popisující firmwarové vybavení mikrokontroléru řadiče. Poměrně strohá je však kapitola zabývající se hardwarovou částí řadiče. Přestože se jedná o jednoduchý systém, některé otázky nejsou z textu práce zcela jasné. Vlastní textová část práce je přehledná, obsahuje jen drobné chyby gramatické (např. v názvu kapitoly 3 v obsahu apod.) a terminologické (např. pojem "komunikační knihovna" není volen příliš korektně). Celkově lze práci hodnotit jako zdařilou, výsledné dílo je plně funkční.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 40/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 17/20 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 |
eVSKP id 31016