ALI, K. Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.

Posudky

Posudek vedoucího

Ulč, Jakub

Cílem práce bylo vytvořit návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu dané společnosti. Cíl shledávám jako splněný. Návrhy jsou vytvořeny na velmi dobrém teoretickém základu, vycházejí ze zpracovaných analýz a vlastním výzkumu. Samotné návrhy jsou komplexní a na velmi dobré úrovni. Kladně hodnotím viditelnou autorovu osobní motivaci - angažovanost v dané společnosti. Také celkové zhodnocení návrhů a odhad přínosů v budoucnu. Negativně hodnotím rozpočet na PPC reklamu na Google Ads, kde je daná částka dost minimalistická, ale je to návrh autora a může být brána z mého pohledu subjektivně. Také bych uvítal harmonogram realizace návrhů. Práce je na velmi dobré odborné i formální úrovni, s relevantním počtem využitých odborných zdrojů. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V práci není zmíněno, kdo by se staral o marketingovou komunikaci na sociálních sítích - content, reklamy, atd. Kdo by to byl a jaké by byly náklady na tuto osobu / společnost? 

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Chlebovský, Vít

Cílem této bakalářské práce je na základě teoretických východisek a provedených analýz navrhnout zlepšení současného marketingového mixu konkrétní společnosti. Cíl považuji za splněný s drobnými připomínkami dále. Analýzy mohly být méně popisné a s jednoznačně formulovanými závěry - nejlépe dílčí analýzy shrnout do tabulek příležitostí / hrozeb, resp silných / slabých stránek. Nestalo by se pak ve SWOT, že jsou některé typické příležitosti zařazeny jako silné stránky - např. dobré dodavatelské vztahy. Návrhy jsou základním nástřelem pro budoucí praktickou realizaci. Implementační plán návrhů mohl být rozpracován detailněji. Práce je na odpovídající odborné a jazykové úrovni. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 160496