TESAŘ, J. Význam celostátní Radiační monitorovací sítě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2009.
Otázky: 1) Co je to směsný vzorek a má podle Vás smysl měřit směsné vzorky při radiační nehodě, radiační havárii nebo při radiační mimořádné události? 2) Co jsou vyšetřovací a zásahové úrovně, o kterých mluvíte v textu bakalářské práce? Slovní hodnocení bakalářské práce: Student v předložené bakalářské práci splnil požadavky plynoucí z jejího zadání (v rámci možností rozsahu bakalářské práce) a to i přes krátký časový interval k prostudování potřebných materiálů a literárních pramenů a k sepsání bakalářské práce. Při studiu a následném použití odborné literatury a dalších různorodých pramenů a odkazů student prokázal velmi dobrou orientaci nejen v problematice samotné, ale i v cizojazyčném odborném textu. Zároveň dokázal nejpodstatnější informace k tématu i adekvátně zformulovat. Využití poznatků z literatury je na vynikající úrovni, což obzvláště dokládají kapitoly 3.4.4, 3.4.5, 3.4.6, 3.6, 4 a 5, kde student předkládá své poznatky z prostudované literatury, dokumentů a odkazů, které v práci nejsou zmíněny, neboť jsou nad rámec zadaného tématu, ale bez nichž by student nemohl pochopit celou problematiku a bez nichž by nemohl učinit závěry a zhodnocení dané problematiky. Výborně zpracované výsledky, interpretace výsledků a diskuse vychází z vynikajícího použití a porozumnění literárních zdrojů. V textu bakalářské práce je pár překlepů, které však nijak nesnižují význam a kvalitu bakalářské práce. Závěry práce a jejich formulace jsou názorným příkladem pochopení dané problematiky a schopnosti jejího analytického zhodnocení z různých aspektů. Student v plné míře využil možností konzultace. Celkový přístup k řešení úkolu hodnotím velmi kladně a práci poté klasifikuji "výborně/A". Bakalářská práce pana Jakuba Tesaře je uceleným základním studijním materiálem nejen pro studenty krizového řízení, ochrany obyvatelstva a havarijní připravenosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | ||
Studium literatury a její zpracování | A | ||
Využití poznatků z literatury | A | ||
Kvalita zpracování výsledků | A | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | A | ||
Závěry práce a jejich formulace | A | ||
Využívání konzultací při řešení práce | A | ||
Celkový přístup k řešení úkolů | A |
Bakalářská práce jako celek je zpracována na velmi dobré úrovni. Vhodně zvolené cíle práce byly naplněny. Využití literatury je velmi dobré, jsou použity nejnovější dostupné prameny. Jazykové zpracování a jazyková srozumitelnost je velmi dobrá. Po formální stránce jsem v práci nenašla zásadnější chyby, snad jen několik překlepů (záměna slova metrologický za meteorologický na str.23), které však nijak nesnižují její kvalitu. Závěr práce uvedený v kapitole 5 je v souladu se zadáním.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | ||
Logické členění práce | A | ||
Kvalita zpracování výsledků | B | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | B | ||
Využití literatury a její citace | A | ||
Úroveň jazykového zpracování | A | ||
Formální úroveň práce – celkový dojem | A | ||
Závěry práce a jejich formulace | B |
eVSKP id 19546