STAREČKOVÁ, A. Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Proč v návrzích uvádíte oblast marketingu, jakou to má spojitost s bodem zvratu? Použila jste idealizovaný, lineární model pro určení BEP, proč jste nepoužila metodu lineární regrese, kterou uvádíte v analytické části práce (kap. 1.2.6.2)?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Tematicky jde o zcela běžné téma, k jeho zpracování není třeba speciálních znalostí a postupů. Využití výsledků je možné pouze pro konkrétní firmu. Autorka k řešení přistoupila standardně, nepoužívá netradičních metod zpracování.Práce splňuje požadavky kladené na bakalářskou práci. Jakým způsobem jste postupovala při určení nárůstu tržeb u jednotlivých navrhovaných změn?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 87250