PŘIDAL, M. Optimalizace elektronického marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Autor práce se soustředil především na potřeby firmy a realizovatelnost možného modelu elektronického marketingu. Menší pozornost věnoval optimalizaci a funkcím optimálních procesů v marketingu. Provedl velmi dobře analýzu potřeb firmy z praktického hlediska možného a požadovaného firmou návrhu. Menší pozornost věnoval také dynamice uvedených přístupů k řešení tohoto významného úkolu. Pravidelně konzultoval a v práci využil znalostí získaných při studiu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
výsledky této práce využiji ve své firmě při optimalizaci marketingu firmy a internetového e-shopu, přepracuji a upravím klíčová slova na webových stránkách, některé návrhy v práci jsem realizoval již v průběhu práce, např. úprava nabídek e-mailingu, vytvoření free hotspotu, založení firemní stránky na facebooku
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 63364