FIRLOVÁ, M. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Otázka k obhajobě: Jaký druh informací byste doporučila použít pro reklamu v tisku a rádiu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Místy "uteklo" správné formátování zdrojů.
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Bylo vhodné více rozpracovat analýzy konkurence.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D Některé návrhy bylo vhodné rozpracovat do konkrétní podoby.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Některé obrázky jsou nižší kvality.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Milichovský, František

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 66285