SÝKORA, M. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Autor k práci a jejímu tématu přistupoval s viditelným zájmem. V práci prokazuje svoje schopnosti využít získaných poznatků v analytické i návrhové části. Přes nestandardní členění práce působí přehledným a uspořádaným dojmem. Škoda je, že autor do práce nemohl včlenit také jasné ilustrační obrázky týkající marketingové komunikace (reklamy, podpory prodeje) analyzované společnosti (jednalo se o přání analyzované společnosti z důvodu rychlé a jasné identifikace subjektu). Pozitivně hodnotím, že autor vložil jako možný nástroj pro komunikaci společnosti hodnocení portálu Heureka.cz, který reálně mnoho zákazníků při hledání vhodných produktů používá. Návrhy předložené v práci respektují výsledky analýz a je zde také viditelné využití osobních zkušeností autora. Návrhy směřují k cíli vytyčenému v zadání práce, jsou realizovatelné a pro analyzovanou společnost přínosné. Otázka k obhajobě: 1) Jaký USP - Unique Selling Proposition (co má Vaše značka/produkt a ostatní ne) by jste doporučil využívat jako klíčový pro reklamu produktů analyzované společnosti? Odpověď zdůvodněte.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Realizací návrhů předložených v práci by mělo dojít k naplnění stanovených cílů. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | V práci je využito standardního postupu a adekvátních metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autor prokazuje schopnost standardně interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výsledky práce jsou pro analyzovanou společnost využitelné, ať už pro analytické výstupy, tak i pro svoji návrhovou část. Pro lepší využitelnost bylo vhodné mít předložené návrhy detailněji dopracované. Zde však byl opět trošku problém se zobrazením vizuálu společnosti a s tím související jednoznačnou identifikací analyzované společnosti. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce je však logicky a přehledně členěna do hlavních celků, i když nevyužívá standardní osnovy dle směrnice VUT v Brně. Je zde využito vhodné terminologie | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | V práci je využito adekvátních informačních zdrojů. Zejména v analytické části pak místy není zcela jasné, odkud autor čerpal konkrétní informace. Dá se však usuzovat, že jde o zdroje, které zmiňuje v kapitole 7.1 Sběr informací. |
Práce je poměrně zdařilá po věcné stránce, chápu tedy proč student doporučil vypracované návrhy a dávají mi smysl. Důležité je, že výsledek je skutečně aplikovatelný. Hůře jsem ohodnotil strukturu práce a jazykovou úroveň, občas se v textu nacházejí příliš dlouhé věty, nad ktery?mi jsem se musel zamy?šlet, abych pochopil jejich vy?znam. U informačních zdrojů bych v práci rád viděl více zdrojů ze současnosti, například z blogů největších agentur, přednášek na konferencích nebo rozhovorů s experty.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 127612