JANDOVÁ, Z. Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Problematika v diplomové práci je velmi podorbně popsána. Některé informace (zvláště z analytické části) mohly být uvedeny v příloze. Studentka pracovala velmi samostatně.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Jeřábková, Ivana

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 39192