JANČÁŘ, R. Problematika hodnocení produkce škodlivin ve výfukových plynech osobních vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2021.
Student Radek Jančář přistupovala ke své práci zodpovědně a svědomitě. Na konzultačních videohovorech byl aktivní a vždy dobře připraven. Adekvátně reagovala na rady a připomínky vedoucího a dokázal pracovat velmi samostatně. Pro úspěšné zvládnutí bakalářské práce bylo potřeba nejprve nastudovat velké množství informací a ty následně logicky shrnout a vyvodit z nich vlastní závěry. Z celé práce je zřejmé, že se student v zadané problematice velmi dobře orientuje a práci bych hodnotil jako zdařilou. Zadání bakalářské práce bylo splněno v plném rozsahu a doporučuji ji k obhajobě
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Pan Jančář přistoupil k práci zodpovědně, udělal přehled vývoje regulace emisí jak v Evropské unii, tak celosvětově. Následně přistoupil k detailnějšímu rozboru jízdních cyklů, které jsou předepsány pro homologační měření. Student správně rozpoznal, že problematika nejde popsat jen samotným jízdním cyklem RDE a že je pro logický přehled nutné představit i předchozí jízdní cykly, protože se v různých stupních emisních norem překrývají. Samotný cyklus RDE student představil se všemi jeho klady i zápory. Správně poznamenal neúměrnou časovou i finanční náročnost a naznačil řešení v novém jízdním cyklu na moderním válcovém dynamometru, který by dokázal simulovat reálný jízdní cyklus včetně dostatečné opakovatelnosti. Celkově musím práci hodnotit jako přehlednou a logicky uspořádanou. I z použitých zdrojů lze poznat, že student věnoval problematice dostatek času. Doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 132506