LIŠKOVÁ, J. Návrh komunikačního mixu kosmetické značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Otázky: 1) Jaká je primární skupina zákazníků? Proč? 2) Které navrhované nástroje a proč budou realizovány v nadcházejícím období?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Cílem bakalářské práce byla analýza komunikačního mixu kosmetické značky na českém trhu. Teoretická část je zpracována dostatečně v rozsahu, který bakalářská práce vyžaduje. Analýzy provedené v praktické části jsou vypracovány a vyhodnoceny dobře a odpovídají autorčiným znalostem, které získala v průběhu dosavadního studia. Návrhy jsou dle mého názoru v praxi využitelné. Celkově je práce zpracována přehledně, autorka problematice komunikačního mixu porozuměla a cíle bakalářské práce naplnila. Bakalářskou práci, na základě výše uvedeného, doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73130