KOSOVÁ, T. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci vybrané kavárny. Hlavní i dílčí cíle byly naplněny. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná opatření jsou logicky a přehledně zpracována. Návrhová část je pečlivě zpracována a obsahuje časové hledisko, finanční rámec a personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 8,6 %. Nejvyšší míra podobnosti je 2 %. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojena s implementací navrhovaných opatření?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Semorád, Aleš

Autorka předložené bakalářské práce se zabývá navržením vhodného souboru opatření vedoucí k posílení on-line marketingové komunikace podniku Café Fresh. V úvodní části práce si autorka vytyčuje hlavní a dílčí cíle, které spočívají v navrhnutí optimálního souboru opatření, ve vyhodnocení současné marketingové situaci podniku prostřednictvím marketingových analýz, ve zvýšení povědomí o podniku a v dosažení vlastního průzkumu. Cíle považuji za vhodně zvolené a úspěšně splněné. V teoretické části byly definovány využité marketingové pojmy, které byly následně aplikovány v analytické části práce. V analytické části oceňuji především užití několika relevantních zdrojů a práci s reálnými daty z Jihomoravského kraje vzhledem k lokaci podniku. V návrhové části práce se autorka věnuje již konkrétním návrhům na zlepšení on-line marketingové komunikace vycházejících z příslušných analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření hodnotím jako vhodně podaná, a především jako dobře aplikovatelná. Dále oceňuji, že navrhovaná opatření byly zkonzultovány s majitelkou podniku, případně pro jejich reálnou aplikovatelnost byla zkontaktována vhodná osoba z oboru. Bakalářskou práci doporučuji k závěrečné obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 143106