TROFIMENKOVÁ, M. Marketingová komunikace při vstupu společnosti na zahraniční B2C trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Autorka k práci přistupovala velice zodpovědně s obrovským zájmem o zvolené téma. Pracovala do značné míry samostatně na základě konzultací, na které měla vždy precizně zpracované podklady. V kvalitě je pak znatelné, že se v dané problematice velice dobře orientuje. Práce jako celek působí příjemným, komplexním dojmem a je vhodně doplněna o grafické prvky (grafy, tabulky, obrázky). Autorka zde jednoznačně prokazuje svoje schopnosti pracovat s množstvím adekvátních informací, využíváním vhodných metod a stanovování relevantních závěrů. Díky těmto pak předkládá prakticky dobře realizovatelné, přehledně členěné (dle hlavních skupin pro realizaci) a přínosné návrhy, které jednoznačně napomáhají k naplnění stanovených cílů. OTÁZKA K OBHAJOBĚ: Co si myslíte o možnosti využití guerillového marketingu jakožto komunikačního nástroje (e-shopu se zaměřením jako má analyzovaná společnost) a jeho případné napojení na virální marketing pro vstup společnosti na slovenský trh?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Výstupy předložené v práci jednoznačně směřují k naplnění cíle stanoveného v zadání. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | V práci je využito vhodného, spíše standardního postupu a adekvátních metod. Ty jsou kombinovány vhodným způsobem a napomáhají v vytvoření správného obrazu pro vytvoření relevantních návrhů. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Autorka v práci jednoznačně prokazuje svoje schopnosti interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky práce jsou prakticky velice dobře využitelné nejen v podobě výstupů z analýz, ale také díky předloženým praktickým a realizovatelným návrhům. Autorka se v práci také zamýšlí nad limity výzkumu. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce vychází ze standardní struktury a je logicky a přehledně členěna. Celkově působí velice příjemným dojmem a pro ilustraci je doplněna o množství relevantních tabulek, grafů či obrázků. U některých větších tabulek bohužel pravděpodobně při exportu práce došlo k rozhození do dvou stran. Zde bych doporučil případné zvážení využití příloh (i když rozumím záměru včlenění přímo v textu).Pozitivně také hodnotím fakt, že autorka v návrhové části přidala pro rychlé porovnání také obrázek týkající se nejen samotného návrhu, ale také stávajícího stavu. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka v práci prokazuje schopnosti využívat a vhodně kombinovat velkého množství adekvátních zdrojů informací. Tyto jsou pak náležitě citovány a uvedeny v seznamu. V rámci kontroly v systému Theses.cz jsou podobnosti se všemi nalezenými dokumenty pouze 3.7 %. |
Studentka zpracovala zadané téma vhodně, s jasně konkrétním a použitelným řešením. Z přístupu k práci, logické struktury a návrhů je zřejmé, že studentka se v oblasti online marketingu již nějakou dobu pohybuje. Předložené návrhy jsou vhodné, přínosné a většinou téměř okamžitě použitelné s ohledem na strategii firmy. Díky tomu může firma zvýšit povědomí o svých produktech nejen v zahraničí, ale i na domácím trhu. Doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 151985