KOSTKOVÁ, K. Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Autorka k práci přistupovala velice kladně a byla zřejmá její obrovská angažovanost v dané problematice. Z důvodu naléhavosti tématu autorka tuto práci zpracovávala s předstihem. V práci prokazovala schopnost využít získané poznatky v analytické i návrhové části. Autorčin profesionální přístup se promítá také v celkové kvalitě práce. Z vyjadřování a využívání terminologie je zřejmé, že se autorka danou problematikou běžně zabývá a vše má již nejen zažité, ale i osvojené. Analýza a závěry z ní provedené vycházejí zejména z hodnocení předchozích prováděných kampaní. U následně předložených návrhů je u jednotlivých aktivit na podporu prodeje také popsána mechanika a vizibilita. Celkově se jedná o velice zajímavou práci, která přehledně přibližuje analyzovanou problematiku. Předložené návrhy mají charakter profesionálního nastavení aktivit pro danou společnost. Otázky k obhajobě: Mohou podle Vás opatření kvůli pandemiím do budoucna ovlivnit nastavení nástrojů podpory prodeje v oblasti tématu Vaší práce? Jak by se toto ovlivnění podle Vás mohlo projevit a jak by se případně tato změna dala "ošetřit"?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Výstupy práce jasně respektují stanovené cíle a směřují k nim. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | V práci je zvolen vhodný postup a použité metody jsou adekvátní. Bylo by zajímavé podrobné analyzování konkurence. V práci je zřejmé, že to již autorka vnímá spíše jako rutinu a tudíž vnímá, že je podrobnější rozpracování vzhledem k jejím znalostem daného trhu spíše zbytečné. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky práce v podobě návrhů jsou jednoznačně prakticky využitelné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Práce je logicky členěna do 4 hlavních celků. Využívaná terminologie je adekvátní a je zřejmé, že ji má autorka velice dobře osvojenou. Celkově je pak vyjadřování autorky i práce na velice dobré odborné jazykové úrovni. Vzhledem ke studovanému oboru bylo vhodné mít v práci včleněno také jasné podrobnější ekonomické zhodnocení návrhů (i když pro zvolenou práci není toto úplně jednoduché). Autorka se snažila alespoň o vyjádření, tam kde to bylo možné. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka v práci využívá adekvátních zdrojů, kterou jsou citovány. |
Autorka vycházela z praktické činnosti v oddělení Trade marketingu PPAS, po celou dobu přípravy práce projevovala aktivní přístup a její závěry jsou naprosto relevantní a použitelné. V návrhové části mohla být více popsána konkurence pro ucelenější obraz trhu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 127528