NOVOTNÝ, L. Vytvoření programů pro podporu výuky zpracování signálů a obrazů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Rajmic, Pavel

Se studentem Luďkem Novotným jsem byl velice spokojen. K návrhu i implementaci apletů přistupoval iniciativně a pracoval samostatně. Aplety fungují podle mých představ a podel dohody, až na pár maličkostí.

Navrhovaná známka
A
Body
95

Posudek oponenta

Číž, Radim

Student naprogramoval 4 aplety v jazyce Java, přesně dle požadavků zadání. Aplety jsou plně funkční, bez problémů fungují i v online režimu, takže zadání bylo splněno v celém rozsahu. Formální i odborné zpracování dosahuje výborné úrovně. Zejména aplety týkající se filtrace audiosignálů a fázorových diagramů jsou příkladně názorné a velice se hodí pro účely interaktivní podpory výuky. O něco méně přehledná je pouze demonstrace algoritmu v apletu Huffmanova kódování. Jednotlivé znaky by se například mohly v tabulce setřídit vzestupně nebo sestupně podle pravděpodobnosti výskytu a mohly být také vypočteny některé parametry, jako například objem dat před a po kódování, výsledná komprese, redundance a účinnost kódu. Bakalářská práce je napsána přehledně, řešení je řádně diskutováno a zdokumentováno, nechybí ani komentáře ve zdrojových kódech na přiloženém CD. Celkově mohu konstatovat, že tato práce jednoznačně prokazuje výborné schopnosti studenta porozumět vybraným tématům z oblasti zpracování signálů a naprogramovat je v jazyce Java.

Navrhovaná známka
A
Body
96

Otázky

eVSKP id 73812