ČÁCHOVÁ, B. Marketingový plán pro firmu GTrade, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Autorka prokázala prací, že splnila stanovený cíl. V práci lze vytknout pouze drobné překlepy, jinak zcela splňuje požadavky na tento typ práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu B Pro zvýšení praktického využití návrhu by prospělo zpracováníkonkretizovaného akčního plánu.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Ing.Pavel Gron

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 36435