ROSECKÁ, P. Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2020.
Autorka v práci prokazuje schopnosti využít získané poznatky jak v analytické, tak i v následné návrhové části. Ke zpracování autorka přistupavala zodpovědným způsobem s velkým zájmem o zvolenou problematiku. V práci je využito velké množství adekvátních informačních zdrojů, je přehledně členěna a je zde využito vhodné terminologie na velmi dobré jazykové úrovni. Návrhy předložené v práci směřují k nastaveným cílům, jsou relevantní a realizovatelné. Vzhledem k aktuální situaci vnímám velice zajímavé včlenění návrhu na reklamní předměty v podobě roušek s logem. Autorka v návrzích také nezapomněla na ekonomické vyjádření. Práce jako celek působí komplexním dojmem. Její výstupy jsou prakticky aplikovatelné a pro analyzovanou společnost přínosné. Práci hodnotím pozitivně a doporučuji ji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Je podle Vás možné prostřednictvím marketingové komunikace eliminovat snížení poklesu zájmu možných zákazníků o prohlídky/nákup realit v důsledku pandemie COVID-19?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění cíle a rozsahu zadání | B | Práce odpovídá rozsahu ze zadání práce. Cíle stanovené v zadání lze považovat za splběné. | |
| Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | C | Teoretická část je spíše standardní. Obsahuje vhodně zvolené teoretické základy týkající se zejména problematiky marketingu, marketingové komunikace i realitního trhu. | |
| Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | C | Při zpracování využívá autorka sdandardních postupů a metod. Autorka zde prokazuje schopnost vhodně využívat vstupních dat a dále s nimi pracovat. | |
| Odborná úroveň diplomové práce | B | Práce je psána na velmi dobré odborné úrovni a využívá vhodné terminologie. | |
| Přínos pro praktické i teoretické využití | C | V práci autorka předkládá několik adekvátních, jednoduše realizovatelných a prakticky přínosných návrhů, ktteré jsou také vhodně vyčísleny. Z pohledu teoretického využití výsledků práce lze tuto vnímat jako standardní přehled možné teorie z dané oblasti. | |
| Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | B | Autorka v práci využívá velkého množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou až na dorbné vyjímky vhodně citovány. | |
| Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | Práce využívá standardní struktury a jako celek působí příjemným a přehledným dojmem. |
V úvodu práce autorka rozebírá teoretické poznatky, které lze využít v oblasti marketingu a dále pak základní pojmy v oblasti realitního trhu. V druhé části je detailně rozebráno fungování zkoumaného subjektu na základě analýzy interních faktorů, dále pak analýza marketingového mixu, marketingové komunikace, slept analýza a Porterův model konkurenčních sil. Dále byla provedena formulace problémů a stanovení cílů řešení, přičemž cílem diplomové práce bylo vypracovat konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingových a komunikačních nástrojů subjektu. Tyto návrhy vycházely ze zpracovaných analýz včetně dotazníkového šetření a jejich následných výsledků. Výsledky pak byly rozčleněny na komunikaci v oblasti sociálních sítí a na návrhy v rámci komunikačního mixu. Jako velmi přínosné hodnotím použití dotazníkového šetření a dobře zvolenou formulaci otázek a cenovou rozvahu pro navržená zlepšení. Cíl diplomové práce byl naplněn.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Úplnost vypracování | A | ||
| Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | ||
| Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | A | ||
| Obtížnost a správnost řešení | B | ||
| Přínos pro praktické i teoretické využití | A | ||
| Odborná jazyková úroveň | A | ||
| Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | A |
eVSKP id 123667