LÍŠKA, M. Řízení projektu implementace informačního systému v univerzitním prostředí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití nástrojů a metod projektového řízení při tvorbě plánu refaktorizace stávajícího technického řešení udílení stipendií studentům na dané univerzitě. Práce zahrnuje teoretická východiska, analýzu současného technického řešení a návrh projektu. V rámci práce jsou vypracovány všechny nezbytné náležitosti projektu. Otázka k obhajobě: Na straně 37 uvádíte silné a slabé stránky IS. Uveďte, z čeho jste při vytváření těchto závěrů, vycházel.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Celkovou práci hodnotím jako velmi dobrou. Celkově se mi líbí její struktura, čitelnost a přehlednost. Jednotlivé analýzy na sebe navazují a dobře popisují výchozí stav projektu. Jediné, co práci chybí, je uskutečnění více rozhovorů a konzultací s lidmi, kteří se dané oblasti věnují. Vždy je potřeba, především při refactorových projektech, využít již aktuální znalosti a potřeby uživatelů. Zároveň si myslím, že student mohl svůj cíl práce nasměřovat trochu výše, a to až po vytvoření návrhu řešení projektu. Schopnosti by na to určitě měl. Práce je ale v rámci stanoveného cíle napsána velmi dobře a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Stanovený cíl práce a jeho obsah jsou v naprostém pořádku. Poznatky, které student v této době má, byly v práci popsány výborně. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | V analýze soušasného stavu mi chybí více rozhovorů se stakeholdery. Analýza se převážně opírá o směrnici, která ale nikdy přesně nevystihne aktuální potřeby uživatelů, a ani současný stav celého procesu. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Na práci je vidět, že student vnímá a rozumí projektovým nástrojům a dokáže s nimi pracovat. Jediné, co v práci postrádám, je více vlastních názorů na to, jak přispět k celkovému řešení projektu. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Zanalyzované procesy jsou výborným základem pro zpracování procesních diagramů, ze kterých se dá vycházet v rámci refaktoringu pro tvorbu nových a efektivnějších procesů. Práce obsahuje základní dělení a postupy, kterým chybí právě osobní pohovory se zaměstnanci, kde by se dokázalo jít více do hloubky. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Práce je přehledně strukturovaná a velmi dobře se čte. Na práci je vidět, že student pojmům rozumí a dokáže je dobře používat. | |
Práce s informačními zdroji | B | Student ve své práci dobře využil informačních zdrojů, které evidentně poctivě nastudoval. Mezi zdroji mi ale chybí více rozhovorů se stakeholdery, kde by mohl student jít více do hloubky uvedených procesů. |
eVSKP id 156717