HAVÍŘ, D. Integrace iPadů do škol [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Dydowicz, Petr

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kulhánková, Jana

Nemám zásadní připomínky k obsahové úrovni. Občas se vyskytují jazykové nepřesnosti, ale bez závažných chyb. Zvolené téma lze hodnotit jako přínosné i pro potřeby školy a aktuální vzhledem k implementaci uvedené techniky do výuky. Na základě této bakalářské práce bych ráda autora oslovila pro spolupráci při zavádění tabletů do školního informačního systému a i pro další realizace změn ve škole v oblasti IT.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 74020