VAŠÍČEK, Z. Návrh komunikačního mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

1) Odůvodněte stanovený časový harmonogram vzhledem k jednotlivým návrhům. 2) Jaké důvody vedly k výběru Rádia Impuls?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Bakalant dosáhl naplnění stanovených cílů na dobré úrovni. Samotná práce má ve svém zpracování určité rezervy. Jedná se tak o standardní práci.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Zvolený postup odpovídá zadanému tématu. Použití jednotlivých metod marketingového prostředí je však na slabé úrovni oproti průměru.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Bakalant zpracoval jednotlivé oblasti analytické části na slabé úrovni. Při stanovování závěrů a z nich vyplývajících návrhů nebyl zohledněn plný potenciál a jednotlivé návrhy tak mají určité rezervy. Některé položky ve SLEPT, Porterově modelu pěti sil a SWOT analýze nejsou ve vzájemné shodě.
Praktická využitelnost výsledků C Pro uvedený podnik představuje předložená bakalářská práce vhodný podklad pro realizaci komunikačních činností. Pro finální rozpracování je vhodnější příslušné návrhy více rozpracovat.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce obsahuje nedostatky po formální stránce. Tyto nedostatky výrazně neovlivňují celkovou kvalitu práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s odbornou literaturou je na přijatelné a standardní úrovni, která je pro tento typ prací požadována. Použité zdroje vystihují podstatu zpracovaného tématu.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Marko, Martin

Bakalantovi se podařilo splnit stanovené cíle adekvátně k definovaným zdrojů a možnostem. Nicméně právě zdroje shledávám jako nejslabší částí mého hodnocení celé práce. Domnívám se, že k úrovni možnostem online marketingové propagace v České republice v dnešní době bych očekával zdroje aktuálnější. Přesto se podařilo definovat výsledky vhodně a přenést je do reálné podoby možnosti propagace restaurace. Struktura práce je konzistentní, ale analýza působí trošku neuspořádaným dojmem. Na první pohled není jasné jaké jsou priority propagace a kdo se o ní bude starat. Stejně postrádám konkrétní příklady (návrhy kreativ) jak se ke stanoveným odhadům chce student dobrat. Použití marketingových platforem je vhodné, ale student musí vzít na vědomí, že jistě nebude jediný a takto nastavená propagace nebude vybočující a přesvědčivá pro návštěvu restaurace.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji D
Splnění stanovených cílů B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 110937