HON, M. Marketingový mix maloobchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
1) Jaké jsou skutečné bariéry pro vstup konkurentů na trh?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D |
"Předkládaná bakalářská práce má rozsáhlou a kvalitní teoretickou část, jež v některých bodech přesahuje i potřeby praktické části. V práci se vyskytují drobné překlepy. Cíle práce byly nastaveny obecně, ale dá se říci, že je autor naplnil. Při charakteristice podniku autor vypracoval i jednotlivé náklady a tržby za měsíc duben, což hodnotím kladně. Jen bych v této části vytkla nesprávně použití označení (co vše patří do celkových nákladů?). Pokud by měly být výsledky dotazníkového šetření použitelné v praxi, doporučila bych vymezit výběrový soubor a zvýšit počet respondentů. Některé otázky lze z dotazníku vynechat, nicméně dotazník mohl být sestavován v součinnosti s majitelkou obchodu, kterou tyto otázky zajímaly. Kladně hodnotím vypracované analýzy, především SWOT analýzu. Návrhová část je docela pestrá, přesto by mohla být v některých směrech propracovanější. V neposlední řadě bych se zamyslela nad změnou názvu kapitoly 4.2. ""Marketingové cíle"". Tyto v ní jistě popsány nejsou, spíše jde o změny v marketingovém mixu (resp. jeho vybraných částí)."
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 85060