NOVOTNÝ, T. Referenční příklady pro microFPGA modul. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Cílem diplomové práce bylo navrhnout a realizovat sadu referenčním příkladů pro microFPGA modul a jeho periferie. Pro vlastní implementaci využil jazyk VHDL, C a vývojové nástroje firmy Xilinx XST a XPS-EDK. Diplomant ke své práci přistupoval aktivně, odpovědně a s plným nasazením. Na vlastní realizaci projektu pracoval samostatně a řešenou problematiku pravidelně konzultoval. Zkušenosti a výsledky získané při řešení projektu jsou použitelné v reálných aplikacích.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | D | 13/20 | |
Využití literatury | B | 8/10 |
Úkolem pana Tomáše Novotného bylo navrhnout a realizovat sadu referenčních příkladů, které by demonstrovaly využití funkcí modulu microFPGA osazeného hradlovým polem Spartan3. Pro studenta bakalářského studijního programu se jedná o značně náročný úkol. Průvodní správa je rozsáhlá, obsahuje přes 70 stran textu. Značná část textu je převzata z literatury, což však nepovažuji za chybu. Vlastní dílo pana Novotného je popsáno na cca 25 stranách. Pan Novotný vytvořil 12 různých referenčních úloh od jednoduchých (binární a dekadický čítač, stavový automat) až po značně složité, jako jsou úlohy založené na implementaci jádra mikroprocesoru a periferií do hradlového pole. Práce je na solidní grafické úrovni. Po jazykové stránce lze panu Novotnému vytknout několik těžkopádně formulovaných vět a zkomolených slov. Je škoda, že se autor v kapitole závěr případně v samostatné kapitole dostatečně nepochlubil dosaženými výsledky. Rozhodně se dle mého názoru nemá za co stydět.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 50/50 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 16/20 |
eVSKP id 30904