VYBÍHAL, T. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Tématem předložené práce je hodnocení on-line marketingové komunikace zvolené společnosti a návrhy na její zlepšení. Práce je členěna do tří hlavních částí. Autor využil vybrané literární zdroje a sestavil srozumitelnou teoretickou část, na kterou logicky navazuje část analytická a návrhová. V praktické části autor analyzuje on-line marketingovou komunikaci zvolené společnosti s využitím analýz makro a mikro okolí společnosti, analýz marketingového a komunikačního mixu. Tyto analýzy jsou vhodně doplněny dotazníkovým šetřením. Shrnutí analýz je přehledně uvedeno ve SWOT matici. V návrhové části autor prokázala schopnost dojít k samostatným a konkrétně specifikovaným návrhům a doporučením. Práce je zpracována na velmi dobré úrovni a má odpovídající strukturu a grafickou úroveň. Použité metody jsou adekvátně zvoleny. Rozsah přehledu literatury je dostačující a odpovídá typu práce. Z práce je patrné, že autor přistupoval k řešení problému systematicky. Z výše uvedených důvodů se domnívám, že práce splňuje podmínky kladené na diplomovou práci a doporučuji práci k závěrečné obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti online marketingového komunikace společnosti. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Který z uvedených návrhů má pro společnost podle Vás největší prioritu? Proč? 2. V práci zmiňujete, že ve společnosti chybí a aktivně se hledá obchodní a marketingový ředitel. Co vše by bylo náplní jeho práce z Vámi uvedených návrhů? Jaké náklady by společnosti s jeho přijetím vznikly?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | V práci byly použity standardní metody, ale mám zde několik připomínek: PEST analýza byla vzhledem k tématu práce spíše zbytečná a i popis společnosti dle 7S. - Větší pozornost měla být věnována analýze online marketingové komunikace, která je tématem práce. - Pro lepší přehlednost anal. konkurence by bylo vhodné srovnat výstupy konkurence s analyzovanou společností v tabulce. - Co bylo přesně cílem dotazníkového šetření? Jeho výstupy mohly být více do návrhů zakomponovány. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Student prokázal schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry, místy mohla být interpretace lepší, viz zjištění z dotazn. šetření a jeho použití. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Návrhy vycházejí z většiny provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Student se snažil srozumitelně popsat své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů a možných hrozeb. Zhodnocení očekávaných přínosů by bylo vhodné provést konkrétněji pro dané návrhy, ne jen obecně v úvodu návrhů popsat. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. | |
Práce s informačními zdroji | C | Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány, jen u návrhů a plánovaných nákladů chybí uvedení konkrétních zdrojů. |
eVSKP id 146103