VYBÍHAL, T. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Doubravský, Karel

Tématem předložené práce je hodnocení on-line marketingové komunikace zvolené společnosti a návrhy na její zlepšení. Práce je členěna do tří hlavních částí. Autor využil vybrané literární zdroje a sestavil srozumitelnou teoretickou část, na kterou logicky navazuje část analytická a návrhová. V praktické části autor analyzuje on-line marketingovou komunikaci zvolené společnosti s využitím analýz makro a mikro okolí společnosti, analýz marketingového a komunikačního mixu. Tyto analýzy jsou vhodně doplněny dotazníkovým šetřením. Shrnutí analýz je přehledně uvedeno ve SWOT matici. V návrhové části autor prokázala schopnost dojít k samostatným a konkrétně specifikovaným návrhům a doporučením. Práce je zpracována na velmi dobré úrovni a má odpovídající strukturu a grafickou úroveň. Použité metody jsou adekvátně zvoleny. Rozsah přehledu literatury je dostačující a odpovídá typu práce. Z práce je patrné, že autor přistupoval k řešení problému systematicky. Z výše uvedených důvodů se domnívám, že práce splňuje podmínky kladené na diplomovou práci a doporučuji práci k závěrečné obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti online marketingového komunikace společnosti. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Který z uvedených návrhů má pro společnost podle Vás největší prioritu? Proč? 2. V práci zmiňujete, že ve společnosti chybí a aktivně se hledá obchodní a marketingový ředitel. Co vše by bylo náplní jeho práce z Vámi uvedených návrhů? Jaké náklady by společnosti s jeho přijetím vznikly?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D V práci byly použity standardní metody, ale mám zde několik připomínek: PEST analýza byla vzhledem k tématu práce spíše zbytečná a i popis společnosti dle 7S. - Větší pozornost měla být věnována analýze online marketingové komunikace, která je tématem práce. - Pro lepší přehlednost anal. konkurence by bylo vhodné srovnat výstupy konkurence s analyzovanou společností v tabulce. - Co bylo přesně cílem dotazníkového šetření? Jeho výstupy mohly být více do návrhů zakomponovány.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Student prokázal schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry, místy mohla být interpretace lepší, viz zjištění z dotazn. šetření a jeho použití.
Praktická využitelnost výsledků C Návrhy vycházejí z většiny provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Student se snažil srozumitelně popsat své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů a možných hrozeb. Zhodnocení očekávaných přínosů by bylo vhodné provést konkrétněji pro dané návrhy, ne jen obecně v úvodu návrhů popsat.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol.
Práce s informačními zdroji C Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány, jen u návrhů a plánovaných nákladů chybí uvedení konkrétních zdrojů.
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 146103