ADAMEC, J. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2025.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Diplomová práce má jasnou a srozumitelnou strukturu. Formulované návrhy na placené online kampaně mohou být snadno použity v praxi.  Otázka k obhajobě: Jak plánujete vyhodnocovat a optimalizovat videokampaně v Meta Business Suite dlouhodobě, aby si udržely efektivitu v čase a přizpůsobily se měnícím se trendům a algoritmům?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Cíl práce byl zcela naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autor použil velmi dobré metody pro formulaci řešení. 
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Autor výborně vyvozuje závěry z dosažených výsledků. 
Praktická využitelnost výsledků A Návrhy placených online kampaní mají vysoký potenciál na použití v praxi. 
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Uspořádání práce a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. 
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Některé citace nejsou jednotně zpracované podle vybrané normy. V seznamu použitých zdrojů chybí citace realizovaných focus groups.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy efektivních online marketingových kampaní pro internetový obchod www.iPhoneMarket.cz. Návrhová část obsahuje praktické návrhy, které jsou využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Připravené návrhy mohou být pro společnost přínosem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn, kdy se analytická a návrhová část práce více orientuje na zefektivnění online marketingu pomocí videomarketingu.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Vzhledem k tématu práce byl zvolen správný postup a adekvátní metody. V práci byl také využit benchmarking konkurenčních videí na sociálních sítích a focus group zaměstnanců společnosti iMarket.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Byla prokázána dobrá schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry, což je patrné hlavně při propojení analytické a návrhové části práce.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci společnosti. Návrhy jsou praktické a doplněny o náklady, kde by měly uvedeny zdroje částek, časový harmonogram jejich realizace a očekávané přínosy, které mohly být detailněji zpracovány. 
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol.  Vhodnější je nepoužívat 4 úrovně nadpisů a mezi nadpis a tabulku dát úvodní/propojovací text, např. 1.5.2.1. nebo 3.1.2.
Práce s informačními zdroji C V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou většinou citovány. U nákladů návrhů nejsou uvedeny všechny zdroje, odkud částky pocházejí. V závěrečném seznamu se uvádí všechny zdroje do 1 seznamu.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 166473