KOLÁŘOVÁ, R. Podnikatelský záměr na pořádání letního tábora pro děti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Studentka prokázala schopnost zpracovat zadané téma a vypracovat praktický projekt. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Studentka splnila stanovený cíl práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Pro vypracování práce zvolila odpovídající postup i metody. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka prokázala schopnost popsat problematiku i získané výsledky na jejichž základě vyvodila závěr práce. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky jsou realizovatelné v praxi. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Struktura odpovídá tématu a potřebám zadání práce, formální náležitosti, terminologie a jazyková úroveň splňují normy. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Studentka pracovala s dostatečným počtem zdrojů, které uvedla v práci. |
Práce představuje dobrý projekt na realizaci letního tábora pro vybranou nadaci, je však na škodu, že její struktura byla mírně podceněna. Dobrý manažer musí vždy vycházet z dobré analýzy stávajícího stavu. Pokud tomu tak není, může se stát projekt neřešitelný z hlediska zájmu nebo nerealizovatelný, z hlediska potřeb. Práce odpovídá požadavkům na ni kladeným. Doporučuji bakalářskou práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cílem práce bylo na základě analýzy literárních dokumentů a stávajícího stavu vypracovat projekt pro uskutečnění letního tábora pro občanské sdružení Víkenďáci. Tento návrh byl poměrně dobře a podrobně zpracován včetně finančního rozpočtu pro plánovanou akci. Jedním z cílů byla analýza současného stavu, tato kapitola je nedostatečně rozpracovaná a získané výsledky málo podrobné. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | K řešení stanoveného projektu si autorka připravila metodu analýzy dokumentů a dále dotazníkové šetření, spíše snad osobní anketu pro rodiče. Kapitola Analýza současného stavu popisuje získané výsledky z anketního šetření, nikde však není popsán soubor oslovených rodičů, ani počet oslovených. Přitom ve výsledcích popisuje sumu získaných odpovědí. Na druhé straně popis projektu je podrobně zpracován a postačuje k realizaci akce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Získané výsledky autorka pouze popisuje (bez tabulek i bez grafického vyhodnocení) a slouží spíše k dokreslení současného stavu a názorů rodičů. Domnívám se, že této části měla autorka věnovat více pozornosti. Výsledky a závěry práce jsou odpovídající pro zvolené téma. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Navržený projekt lze prakticky realizovat, včetně finanční rozvahy. Práce je zcela určitě v praxi využitelná. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | V textu je řada formálních chyb, například chybějící autoři v seznamu literárních zdrojů, překlepy (např. rodiče dělaly), Za číslováním kapitol se nepíše tečka (1.) a v práci chybí grafické vyjádření získaných výsledků. | |
Práce s informačními zdroji | C | V textu jsou uvedeni (poměrně často) autoři, kteří chybějí v literárním seznamu (Srpová, 2011). Citace jsou dle normy. |
eVSKP id 86804