ZLÁMAL, T. Komunikační mix cestovní agentury [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Autor ke zpracování práce přistupoval svědomitě a projevoval velký zájem o řešenou problematiku. Od samotného začátku byl velmi aktivním. S výzkumnou částí využité jako součást analytické části začal již v červnu 2013. Ve své práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické znalosti do analytické i návrhové části. Využívá zde také velké množství adekvátních zdrojů informací, které dovede vhodně kombinovat. V analytické části hodnotím kladně zaměření na celkový marketingový mix s důrazem právě na řešenou problematiku marketingové komunikace. Jako výstup z šetření bylo vhodné včlenit i souhrn, který by vypíchl výsledky. V návrhové části se autor snažil vycházet ze změny loga (vhodná změna na modernější). Škoda jen, že opomněl vyčíslit náklady spojené právě s touto změnou (např. identifikace/označení obchodu, atp.)Dále bylo vhodné v návrhové části zmínit alternativy některých návrhů pro případ, že by nebylo akceptováno použití nového loga. Práci jako celek hodnotím velmi kladně a doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Jak byste řešil návrhy v případě, že by nebyla akceptována změna loga?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Student vypracoval bakalářskou práci rozdělenou do dvou částí, části teoretické a části praktické. Teoretická část vymezuje teoretická východiska odpovídající zvolenému tématu, tato část práce je zpracována přehledně a srozumitelně. Praktická část pak popisuje podnikatelský subjekt, ve kterém byla bakalářská práce řešena, analyzuje současný stav zkoumané problematiky a předkládá návrhy a doporučení v řešené oblasti. Pozitivně hodnotím velmi dobře propracovaný marketingový výzkum, který je součástí analytické části, ze které se především vychází v návrhové části. Z hlediska obsahu nemám k práci připomínky - teoretická část popisuje dané téma odpovídající teoretickým východiskům, ta jsou pak v praktické části aplikována ve vybrané organizaci. Nejzásadnější je část bakalářské práce, v níž jsou předloženy autorem práce vypracované návrhy a doporučení na zlepšení analyzované oblasti. Tyto návrhy a doporučení odpovídají požadavkům bakalářské práce a jsou prakticky aplikovatelné. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout takový komunikační mix cestovní agentury, který povede ke zlepšení a zkvalitnění toho stávajícího. Tento cíl byl dle mého názoru splněn. V bakalářské práci je přiměřeně využita dostupná odborná literatura odpovídající zvolenému tématu, včetně příslušných vyhlášek a zákonů. Bakalářská práce je dobře strukturovaná, jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují. Textová i grafická úprava je na velmi dobré úrovni. Texty vhodně doplňují obrázky, tabulky, grafy a přiložený dotazník. Z uvedených rozborů jednoznačně vyplývá, že student zcela pochopil teorii marketingu a komunikačního mixu, uvedenou v úvodní části práce, kterou následně dokázal aplikovat v praktické části. Velmi kladně hodnotím přístup studenta k objemu a informačnímu rozsahu získaných statistických údajů. Z provedené práce je patrné, že student nad celým rozborem přemýšlel komplexně. Z uvedeného jednoznačně vyplývá, že student vypracoval práci na vyšší úrovni a splnil cíle bakalářské práce, a to jak po stránce formální, tak i po stránce praktické.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73998