FLORIÁNOVÁ, A. Návrh marketingových nástrojů konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnost standardně aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Práce využívá klasické přehledné a smysluplné struktury. V analytické části mohla být včleněna podrobnější analýza věnovaná okolí společnosti; resp. možnému potenciálu ze strany zákazníků. Práce obsahuje několik návrhů, u kterých autorka vyčísluje náklady a snaží se také vyjádřit přínosy návrhů i předpokládané návratnosti vložených prostředků. Výstupy práce pak mohou být pro společnost prakticky využitelné a přínosné. Otázka k obhajobě: - Co si myslíte, jakožto o možné hrozbě, že v některých případech nebude v budoucnu potřeba využívání papírových kopií, ale pouze elektronických příloh? (např. na úřadech, atp.)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka v práci volí standardního postupu zpracování a využívá adekvátních metod. Při vytipováni konkurence autorka vhodně volila sekundární docházkovou oblast (tj. vzdálenost do 15 min. chůze).
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky práce (ať už z analytické, tak i z návrhové části) lze označit za standardně prakticky využitelné. Přínosy některých návrhů pak mohou být diskutovatelné (propagace firmy v rámci sportovního klubu). Těžko vyjádřit, kolik z příjemců informace o klubu by se mohlo v budoucnu stát zákazníky copy centra.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je logicky a smysluplně uspořádána, obsahuje všechny formální náležitosti a je na dobré odborné jazykové úrovni s vhodně využitou terminologií. V tištěné verzi práce je relativně nižší tisková kvalita nějakých obrázků.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá adekvátní informační zdroje. Tyto jsou pak vhodně citovány.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Martiš, Jan

Autorce práce se podařily zdárně aplikovat teoretické poznatky do prostředí provozovny kopírovacího centra společnosti MSD. Práce je přehledná a logicky uspořádaná. Zkoumání konkurenčního prostředí v oblasti činnosti kopírovacích center je velmi těžko prozkoumatelné, zejména v oblasti neprůhlednosti cenové politiky, kterou konkurenční firmy úspěšně skrývají. Přesto se o to autorka úspěšně pokusila. Závěry práce i navrhovaná řešení pro zvýšení efektivnosti mohou být pro společnost přínosem. Doporučuji proto tuto bakalářkou práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 103547