KOČÍ, D. Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

POředložená práce se zabývá atraktivní a důležitou problematikou - analýzou spokojenosti zákazníků s úrovní prodeje v prodejně Billa v centru Brna. Autorka zvolila klasický přístup pomocí dotazníkového šetření. V tooretické částí se zabývá širokou škálou východisek, větší pozornost bylo vhodné věnovat problematice spokojenosti zákazníků. V analytické části postrádám důsledné komentáře u jednotlivých grafů. Návrhová část obsahuje řadu námětů, ty jsou však rozpracovány s rozdílnou úrovní podrobnosti.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C Teorie není jednoznačně svázaná s dalšími částmi práce, daleko větší pozornost bylo třeba věnovat problematice spokojenosti zákazníků.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
C

Otázky

Posudek oponenta

Dostálová, Markéta

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 23523