KOČÍ, D. Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
POředložená práce se zabývá atraktivní a důležitou problematikou - analýzou spokojenosti zákazníků s úrovní prodeje v prodejně Billa v centru Brna. Autorka zvolila klasický přístup pomocí dotazníkového šetření. V tooretické částí se zabývá širokou škálou východisek, větší pozornost bylo vhodné věnovat problematice spokojenosti zákazníků. V analytické části postrádám důsledné komentáře u jednotlivých grafů. Návrhová část obsahuje řadu námětů, ty jsou však rozpracovány s rozdílnou úrovní podrobnosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | C | ||
Přínos a praktické využití návrhu | C | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | Teorie není jednoznačně svázaná s dalšími částmi práce, daleko větší pozornost bylo třeba věnovat problematice spokojenosti zákazníků. | |
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 23523