ANDRLOVÁ, Z. Rozvoj komunikačních aktivit firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Autorka si zvolila velmi obtížné téma, jehož náročnost je násobena typem společnosti, pro kterou je zpracováváno. Její přístup lze hodnotit jako velmi zodpovědný. Pracovala v dobrém slova smyslu samostatně a konzultace využívala adekvátně. Výsledná práce prezentuje vysokou míru získaných znalostí a schopnost řešit komplexní problematiku na základě odborného přístupu. Otázky: 1/ Jakým způsobem byste reálně hodnotila přínosy navrhovaných opatření? 2/ Jaký by měl být postup společnosti pokud by chtěla problematiku komunikace řešit na úrovni strategie společnosti? 3/ Jakým způsobem by bylo možné hodnotit pohled konečného spotřebitele?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Práce naplňuje zadání na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka volí obvyklé postupy odpovídající zaměření práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Autorka vhodným způsobem kombinuje vlastní analýzy se zdroji, které poskytla dané společnost. Formuluje relevantní závěry, které rozvíjí v návrhové části. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Autorka formuluje konkrétní opatření, která je možné realizovat. Další rozpracování jejich realizace by mělo být bezproblémové. Podrobněji bylo možné rozvést postupy realizace a zhodnocení přínosů. Na druhou stranu je zřejmé, že vzhledem k pojetí tématu by pak práce značně přesáhla rozsah bakalářské práce. Autorka však návrhy formulovala tak, že je zřejmé, že má o možné realizaci poměrně jasnou představu. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Horší kvalita některých vkládaných obrázků. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Práce se zdroji je na dobré úrovni a v bakalářské práci nejsou z tohoto pohledu žádné zásadní nedostatky, |
Študentka si za tému svojej záverečnej práce zvolila veľmi aktuálnu problematiku spoločenskej zodpovednosti veľkých korporátnych firiem, ktorým prostredie, v ktorom aktuálne podnikajú nie je ľahostajné a pristupujú k nemu z hľadiska trvalo udržateľného rozvoja veľmi zodpovedne. Z obsahového hľadiska oceňujem spoločenskú závažnosť problematiky. Autorka práce má dobrý prehľad o marketingovej komunikácii v spoločnosti Slovenské elektrárne, čomu nasvedčuje aj fakt, že práca je štrukturovaná a koncipovaná v súlade s navrhnutými postupmi a stanovenými cieľmi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 66463