ANDRLOVÁ, Z. Rozvoj komunikačních aktivit firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Zich, Robert

Autorka si zvolila velmi obtížné téma, jehož náročnost je násobena typem společnosti, pro kterou je zpracováváno. Její přístup lze hodnotit jako velmi zodpovědný. Pracovala v dobrém slova smyslu samostatně a konzultace využívala adekvátně. Výsledná práce prezentuje vysokou míru získaných znalostí a schopnost řešit komplexní problematiku na základě odborného přístupu. Otázky: 1/ Jakým způsobem byste reálně hodnotila přínosy navrhovaných opatření? 2/ Jaký by měl být postup společnosti pokud by chtěla problematiku komunikace řešit na úrovni strategie společnosti? 3/ Jakým způsobem by bylo možné hodnotit pohled konečného spotřebitele?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Práce naplňuje zadání na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka volí obvyklé postupy odpovídající zaměření práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Autorka vhodným způsobem kombinuje vlastní analýzy se zdroji, které poskytla dané společnost. Formuluje relevantní závěry, které rozvíjí v návrhové části.
Praktická využitelnost výsledků B Autorka formuluje konkrétní opatření, která je možné realizovat. Další rozpracování jejich realizace by mělo být bezproblémové. Podrobněji bylo možné rozvést postupy realizace a zhodnocení přínosů. Na druhou stranu je zřejmé, že vzhledem k pojetí tématu by pak práce značně přesáhla rozsah bakalářské práce. Autorka však návrhy formulovala tak, že je zřejmé, že má o možné realizaci poměrně jasnou představu.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Horší kvalita některých vkládaných obrázků.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce se zdroji je na dobré úrovni a v bakalářské práci nejsou z tohoto pohledu žádné zásadní nedostatky,
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Nogová, Lívia

Študentka si za tému svojej záverečnej práce zvolila veľmi aktuálnu problematiku spoločenskej zodpovednosti veľkých korporátnych firiem, ktorým prostredie, v ktorom aktuálne podnikajú nie je ľahostajné a pristupujú k nemu z hľadiska trvalo udržateľného rozvoja veľmi zodpovedne. Z obsahového hľadiska oceňujem spoločenskú závažnosť problematiky. Autorka práce má dobrý prehľad o marketingovej komunikácii v spoločnosti Slovenské elektrárne, čomu nasvedčuje aj fakt, že práca je štrukturovaná a koncipovaná v súlade s navrhnutými postupmi a stanovenými cieľmi.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 66463