KOČAŘ, J. Konstrukce lisu na papírové brikety [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.
Student prokázal schopnost samostatné práce na zadaném konstrukčním tématu. Popis vlastního řešení postrádá ucelenost a přehlednost a má stylistické a formální nedostatky. Přiložená dokumentace je zpracována na solidní úrovni Doporučuji práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | C | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | B |
Předložená bakalářská práce se zabývá konstrukcí lisu na papírové brikety. V rešeršní části student krátce uvádí možnosti nakládání s odpady, popisuje základní typy konstrukcí lisů a uvádí 4 komerčně vyráběné lisy. Popisy komerčně vyráběných lisů v kapitole 2.3 připomínají texty z propagačních materiálů výrobců, jsou strohé a pro řešení bakalářské práce nepodstatné. V celé textové části rešerše se nachází pouze dva odkazy na literaturu, což je podezřelé. Analýza problému je krátká a dostatečně nezhodnocuje poznatky z rešerše. V koncepčním řešení považuji za největší nedostatek pouze jednu variantu celkového řešení mechanismu, která je navíc diametrálně odlišná od komerčních lisů popsaných v rešerši. Popisy návrhů jednotlivých konstrukčních uzlů a výsledného konstrukčního řešení jsou často nedostatečně a i díky špatné kvalitě některých obrázků hůře pochopitelné. V práci mi chybí alespoň hrubá cenová rozvaha navržené konstrukce. Úroveň celé práce snižuje řada pravopisných chyb a špatná stylistická úprava. Přiložená výkresová dokumentace obsahuje řadu formálních i jiných chyb a schází mi v ní některé položky, jako například kusovník vrcholové sestavy či výkresy některých součástí. Přes výše uvedené výhrady doporučuji práci k obhajobě s výsledným hodnocením D.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | C | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | E | ||
Práce s literaturou včetně citací | D |
eVSKP id 100785