ROZSYPALOVÁ, Š. Analýza spokojenosti daného segmentu zákazníků a návrhy na zvýšení jeho poptávky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Bayerová, Vladimíra

Diplomantka pracovala samostatně. Doplňující otázka: Jak velkou roli hrají sociální media při rozhodování zákazníků o nákupu potravin? Jaký způsob vyhodnocování vlivu sociálních médií na prodeje firmy by jste navrhovala?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA

Diplomová práce (dále jen DP) je velmi dobře zpracovaná a jednotlivé části na sebe logicky navazují. Hlavní podstatu DP tvoří analýza za využití marketingového průzkumu, která zkoumá reakce studentů na zvolenou prodejnu. Jako menší nedostatek hodnotím nižší počet oslovených respondentů, který může zkreslit vypovídající hodnotu odpovědí. Je také nutné zohlednit, v jakém poměru navštěvují zvolenou prodejnu studenti vůči běžným zákazníkům (např. důchodci, střední věková třída, rodiny, aj) a jaký je tzv. běžný typ zákazníka? Pro vyšší přidanou hodnotu DP bych si dovolil upozornit na přesnější doporučení - např. jaké konkrétní zboží, či technologie jsou nedostatkové či na prodejně zcela chybí?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 70412