CERMANOVÁ, N. Řízení pohledávek v obchodní korporaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.

Posudky

Posudek vedoucího

Pěta, Jan

Studentka řeší zadané téma standardním způsobem. Jednak si je vědoma, že je nutné rozlišovat významnost odběratele a podle toho k němu přistupovat. U nových odběratů navrhuje opuštění zálohových plateb až u desáté objednávky. Částečně kvalitu práce snižuje pouze v náznaku uvedená a detailněji nerozpracovaná kapitola 3.3.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Tomaštík, Filip

Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit a popsat přístup konkrétní obchodní korporace k řízení pohledávek a na základě analýzy navrhnout nový, případně upravený postup jejich řízení. Dle mého názoru byly tyto cíle v bakalářské práci naplněny. Některé dílčí návrhy mohou být pro uvedenou korporaci přínosné, například návrh skonta pro odběratele s dobrou bonitou. Autorka prokázala schopnost samostatné práce s odbornými zdroji. Drobným nedostatkem je jazyková stránka práce. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 151967