UČEŇ, M. Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Diplomant předložil velmi zdařilou práci, která jak po obsahové, tak formální stránce splňuje kriteria na tento druh prací kladená.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A Návrhová část předložené diplomové práce je zpracována s přehledem, svědčí o promyšleném přístupu k práci a o schopnosti provázat teoretické znalosti s praktickými přístupy.
Přínos a praktické využití návrhu A Návrh může sloužit jako relevantní podklad pro rozvoj firemních aktivit na evropském trhu.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Diplomant pracoval zcela samostatně, inciativně.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Výběr literatury, jakož i její zpracování a prezentace závěrů jsou na velmi dobré úrovni.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A Diplomová práce je zpracována i po formální stránce na velmi vysoké úrovni, odpovídající požadavkům na závěrečné práce na FP VUT v Brně.
Splnění cíle a rozsahu zadání A Zadání bylo zpracováno v plné šíři, cíle práce jsou bezezbytku splněné.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Řada teoretických poznatků, vhodně zvolených a prezentovaných.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Solidně zpracovaná analýza, autor přihlédnul ke všem relevantním faktorům, podmíňujícím úspěch firmy uvažující o zahraničně obchodní expanzi.
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Vaníčková, Iva

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 28762