TŘÍSKOVÁ, V. Návrh komunikačního mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti komunikačního mixu pro truhlářství. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v podniku, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Chválím ekoligičtější formu tisku - oboustranný formát. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s majitelem truhlářství? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce adekvátní metody. Nicméně některé oblasti mohly být konkrétněji popsány (např. analýza zákazníků, konkurence, včetně jejího srovnání na na základě komunikačního mixu nebo analýza marketingového mixu). Na druhou stranu některé informace ze SLEPT analýzy nebylo nutné v práci uvádět, jelikož nemají vliv na plánované návrhy. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Diplomantka je schopna popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů nefinančních a finančních, které mohly být detailněji rozpracovány. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Na práci slečny Třískové oceňuji aplikaci všeobecně známých marketingových nástrojů na situaci malého regionálního Truhlářství Večeřa. S velmi malým rozpočtem byla schopna připravit 7 vzájemně provázaných a na sebe navazujících návrhů úpravy marketingové strategie, včetně časového plánu. Oceňuji i zpracování dotazníkového šetření.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 118239