HOLUB, M. Využití laboratorního standu s měniči a motory ve výuce elektrických pohonů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Červinka, Dalibor

Účelem práce je přispět k vývoji a realizaci výukových přípravků s měniči a motory. Student měl za úkol vyřešit dílčí problémy na budiči výkonových tranzistorů a též spolupracovat na konstrukci mechanické sestavy. Ikdyž to není z vlastního textu práce na první pohled jasné, byl objem provedených činností značný. Ke všem zadaným úkolům vždy přistupoval zodpovědně a požadovaných výstupů bylo dosaženo.

Navrhovaná známka
A
Body
90

Posudek oponenta

Ondrejček, Vladimír

Student se během řešení bakalářské práce seznámil s prototypovým provedením laboratorního standu pro výukové účely. Po seznámení bylo jeho úkolem provést předvýrobní revizi použitého řešení všech elektronických komponent. Na základě těchto zadání provedl úpravy původního řešení s důrazem na funkci saturační ochrany. Na zbývajících komponentech realizoval funkční testy a provedl oteplovací zkoušku. Formální úroveň práce je poněkud slabší. V práci se často vyskytují překlepy, těžce pochopitelná slovní spojení a nepřesné formulace. Student sice všechny body zadání splnil, avšak z provedení práce je patrné, že některé body by mohly být provedeny pečlivěji. Často jsou diagnostikovány problémy, bez návrhu patřičných řešení.

Navrhovaná známka
C
Body
78

Otázky

eVSKP id 100411