TICHÝ, D. Case Management jako přístup k designu knowledge management systémů používaných CSIRT týmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Skvělá závěrečná práce s prokázáním nabytých vědomostí během studia a uplatnění praktických znalostí. Jedná se o práci v komplexním rozsahu s hlubokým vhledem do specifické problematiky CSIRT týmů a aktuální bezpečnostní tématikou. Diplomové práci nelze nic vytknout. Doplňující otázka: 1. Jak je reálné nasazení case management systému do běžné praxe CSIRT týmů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Diplomová práce se věnuje aktuálnímu tématu, rozebírá procesy CSIRT týmu při řešení bezpečnostních incidentů. Autor zdůrazňuje benefity case managementu (řízení případů) a knowledge managementu (řízení znalostí), které jsou často slabou stránkou řízení bezpečnostních týmů. Autor v práci přináší, analyzuje a ověřuje velice detailně návrh informačního systému, který využívá popsané principy. Práci hodnotím jako velice dobře zpracovanou, splňující stanovené cíle a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 150888