EKRT, N. Marketingová strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem. Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka uspokojivě interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu za účelem formulace závěrů. Navrhovaná řešení v rámci marketingové strategie jsou vhodně formulována a obsahují základní finanční rámec a personální zajištění, což umožňuje dobrou implementaci do praxe. V práci však chybí časový harmonogram implementace jednotlivých opatření v rámci marketingové strategie. V diplomové práci je také zahrnuta analýza rizik související s jednotlivými návrhy. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Práce s informačními zdroji je na dobré úrovni. Otázka: Jak budete motivovat pana správce, aby akceptoval rozšíření pracovní náplně?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Chlebovský, Vít

Hlavním cílem diplomové práce bylo na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout soubor opatření vedoucí ke zlepšení marketingové strategie společnosti. Cíl považuji za splněný s připomínkami uvedenými dále v komentáři. V analýzách autorka využívá běžnou metodiku. Analýzy jsou spíše popisné, nicméně autorka dokáže správně formulovat analytické závěry. Oceňuji dobře zpracovaný vlastní kvantitativní výzkum, včetně vyhodnocení. Připomínku mám k zařazení SWOT analýzy - lépe by bylo tuto část zpracovat až za samotným výzkumem, protože i z výzkumu vstupují důležité závěry do SWOT analýzy. Návrhy navazují na závěry analýz, jsou členěny dle jednotlivých prvků marketingového mixu. Autorka u jednotlivých návrhů vyčísluje odhadované náklady na jejich realizaci, očekával bych ale ještě kompletní ekonomické zhodnocení a úvahu ohledně případné návratnosti vynaložených finančních prostředků. Přes uvedené připomínky práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
D

Otázky

eVSKP id 90930