EKRT, N. Marketingová strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem. Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka uspokojivě interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu za účelem formulace závěrů. Navrhovaná řešení v rámci marketingové strategie jsou vhodně formulována a obsahují základní finanční rámec a personální zajištění, což umožňuje dobrou implementaci do praxe. V práci však chybí časový harmonogram implementace jednotlivých opatření v rámci marketingové strategie. V diplomové práci je také zahrnuta analýza rizik související s jednotlivými návrhy. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Práce s informačními zdroji je na dobré úrovni. Otázka: Jak budete motivovat pana správce, aby akceptoval rozšíření pracovní náplně?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Hlavním cílem diplomové práce bylo na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout soubor opatření vedoucí ke zlepšení marketingové strategie společnosti. Cíl považuji za splněný s připomínkami uvedenými dále v komentáři. V analýzách autorka využívá běžnou metodiku. Analýzy jsou spíše popisné, nicméně autorka dokáže správně formulovat analytické závěry. Oceňuji dobře zpracovaný vlastní kvantitativní výzkum, včetně vyhodnocení. Připomínku mám k zařazení SWOT analýzy - lépe by bylo tuto část zpracovat až za samotným výzkumem, protože i z výzkumu vstupují důležité závěry do SWOT analýzy. Návrhy navazují na závěry analýz, jsou členěny dle jednotlivých prvků marketingového mixu. Autorka u jednotlivých návrhů vyčísluje odhadované náklady na jejich realizaci, očekával bych ale ještě kompletní ekonomické zhodnocení a úvahu ohledně případné návratnosti vynaložených finančních prostředků. Přes uvedené připomínky práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 90930