PROKOPOVÁ, M. Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Autorka v práci prokazuje schopnost využití získaných teoretických znalostí v analytické i návrhové části. I přes drobné problémy (neochota respondentů) autorka zvládla zpracovat přínosnou práci. Práce je logicky a přehledně členěna. Je zde využito adekvátních informačních zdrojů. V analytické části autorka identifikuje stávající situaci, z niž pak vycházejí následné návrhy. Tyto pak směřují k nastavenému cíli. Pro lepší kontrolu naplnění cíle bylo vhodné doplnit u jednotlivých návrhů, k jaké části cíle konkrétní návrh směřuje. Výsledky práce pak lze označit za prakticky využitelné a přínosné. Otázky k obhajobě: 1) Který z Vašich návrhů nejvíce směřuje ke zvýšení počtu spokojených zákazníků? 2) Který z marketingově komunikačních nástrojů (ať už společností používaných, od Vás navržených či teoretických) je podle Vás pro danou oblast (školní nábytek) nejvhodnějším?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Vzhledem k jasné identifikaci naplnění cílů bylo u každého z návrhů vhodné doplnit informaci, zda se jedná o zvýšení počtu spokojených zákazníků či o zvýšení povědomí o formě. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | V práci bylo vhodné jasněji rozepsat vyvozené závěry z dosažených výsledků. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy uvedené v práci jsou prakticky využitelné a přínosné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Práce je logicky členěna a obsahuje formální náležitosti. Je zde využíváno vhodné terminologie. V kapitole 4.5. Souhrn návrhů autorce "uteklo" formátování textu. Oproti zarovnání "do bloku" (jako je v celé práci) je zde zarovnání "vlevo". | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Práce obsahuje velké množství adekvátních informačních zdrojů, se kterými autorka správně pracuje (vč. správných citací). V teoretické části pak mohla autorka kombinovat vícero zdrojů. |
Práce je vypracována přehledně s využitím standardních metod a postupů pro řešení tématu bakalářské práce. Autorka se aktivně zajímala o danou problematiku a fungování analyzované společnosti, o čemž svědčí zejména podrobně zpracovaná kapitola Analýza marketingového mixu.Oceňuji také konkrétní návrhy propagace a marketingové komunikace s odhadem nákladů. Výsledná doporučení jsme připraveni využít při dlouhodobějším plánování marketingové strategie společnosti.Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 110375