HORÁKOVÁ, V. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Fojtová, Monika

Hlavním cílem práce bylo navrhnout komunikační strategii pro firmu poskytující internetové připojení. Hlavní cíl práce byl jednoznačně splněn. Na základě nabytých teoretických znalostí autorka provedla analýzu marketingového prostředí firmy a marketingový výzkum formou dotazníkového průzkumu. Dotazníkového šetření by mohlo vykázat vysokou míru spolehlivosti, protože se ho zúčastnilo 411 respondentů. Pro účely navržení komunikační strategie se jeví dotazníkový průzkum jako zcela vhodná metoda. Práce má přehlednou strukturu a splňuje formální požadavky na zpracování diplomové práce. Navrhovaná řešení obsahují jak finanční tak i časové hledisko, a proto budou pro firmu určitě dobře využitelná v praxi. Navržené řešení odpovídá i finančnímu rozpočtu, který byl na návrh komunikační strategie vymezen. V práci je čerpáno z řady informačních zdrojů, na kteé je v textu hojně odkazováno.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73955