MALYJUREK, A. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na oblast on-line marketingové komunikace společnosti zabývající se prodejem cukrovinek. Stanovený cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem. V práci jsou použity vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Nicméně u analýzy marketingového mixu by bylo přínosné uvést přehledně v tabulce ceny vybraných produktů. V rámci analýzy mikroprostředí společnosti chybí detailnější popis jednotlivých konkurentů. Analýza nástrojů marketingové komunikace, jež používá konkurence by také měla být více propracovaná. Autor dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou dobře zpracována. Autor velmi dobře pracuje s metrikami na vyhodnocení placených kampaní. Návrhová část obsahuje základní časové hledisko, základní finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Pro uspořádání práce by bylo potřebné, aby obrázky byly vytvořeny přímo autorem (například obrázek 1 a 3). Počet literárních zdrojů by měl být u diplomové práce vyšší. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 15 %. Nejvyšší míra podobnosti je potom 4,1 %. Pasáže jsou podobné v části zadání diplomové práce či použité literatury. Otázka k obhajobě: Jaká si myslíte, že je hlavní bariéra vstupu nové konkurence do odvětví výroby cukrovinek?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy on-line marketingové komunikace podniku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Prezentoval jste své návrhy společnosti, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Použité analýzy měly být ale detailnější, např. analýza konkurence. Analýza makroprostředí nebyla vzhledem k tématu nutná.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomant prokázal dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomant se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Závěr se píše ideálně min. na jednu stranu.
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 143217