MALYJUREK, A. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Práce je zaměřena na oblast on-line marketingové komunikace společnosti zabývající se prodejem cukrovinek. Stanovený cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem. V práci jsou použity vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Nicméně u analýzy marketingového mixu by bylo přínosné uvést přehledně v tabulce ceny vybraných produktů. V rámci analýzy mikroprostředí společnosti chybí detailnější popis jednotlivých konkurentů. Analýza nástrojů marketingové komunikace, jež používá konkurence by také měla být více propracovaná. Autor dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou dobře zpracována. Autor velmi dobře pracuje s metrikami na vyhodnocení placených kampaní. Návrhová část obsahuje základní časové hledisko, základní finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Pro uspořádání práce by bylo potřebné, aby obrázky byly vytvořeny přímo autorem (například obrázek 1 a 3). Počet literárních zdrojů by měl být u diplomové práce vyšší. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 15 %. Nejvyšší míra podobnosti je potom 4,1 %. Pasáže jsou podobné v části zadání diplomové práce či použité literatury. Otázka k obhajobě: Jaká si myslíte, že je hlavní bariéra vstupu nové konkurence do odvětví výroby cukrovinek?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Diplomová práce předkládá návrhy on-line marketingové komunikace podniku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Prezentoval jste své návrhy společnosti, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Stanovený cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Použité analýzy měly být ale detailnější, např. analýza konkurence. Analýza makroprostředí nebyla vzhledem k tématu nutná. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomant prokázal dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomant se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Závěr se píše ideálně min. na jednu stranu. | |
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 143217