NGUYEN, G. Marketingový výzkum projektu nového Autosalónu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Práce je po obsahové i formální stránce vyhovující. Ocenila bych větší precíznost, co se týče terminologie, používání odborného jazyka, vyjádření a vysvětlení souvislostí. Výsledky jsou nicméně použitelné v praxi. Ekonomické hodnocení je velice stručné a chybí rozbor jednotlivých návrhů a přínosů práce. 1. Které návrhy budou aplikované firmou a v jakém horizontu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíle práce byly naplněny na dobré úrovni
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Zvolený postup i metody byly zvoleny adekvátně k řešenému problému, autor má v některých otázkách nesoulad ve vymezování prostředí a jeho analýz (jednou makto, mikro, pak vnější, vnitřní a někde zase vnější obecné a oborové atd.)
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autor projevil schopnost na velmi dobré úrovni interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky budou s velkou pravdepodobností využity v praxi
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce je po formální stránce na dobré úrovni (v obsahu a první kapitole je špatné číslování podkapitoly- začíná 1.2, v některých grafech chybí označení jednotek na osách
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce se zdroji i citace jsou vyhovující
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Hudec, Vítězslav

Předložená práce se zabývá zajímavou problematikou s jasným dopadem a analýzou preferencí zákazníků, týkající se jejich hlavně preferencí ohledně vzhledu a možností zázemí v novém autosalonu. Autor práce postupoval logickým způsobem a práce vedla k naplnění cílů. Celá práce vhodně popisuje problematiku jak po stránce teoretické, tak i praktické. V teoretické části jsou přehledně popsány kvalitativní a kvantitativní metody sběru dat a analýza prostředí společnosti, dále marketingový výzkum a specifika služeb. V další části práce se řeší současná situace společnosti společně s vnější a vnitřní analýzou společnosti. Z analýz je poté sestavena SWOT analýza, která autorovi pomohla více se zaměřit na specifika odvětví a automobilového průmyslu a tím lepe pochopit význam daného projektu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 127493