HRDINA, N. Návrh a implementace informačního systému pro základní a střední školy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Z jakých důvodů nevyhovují komerční systémy uvedené v analýze potřebám VŠ?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Především v analýze současného stavu mohlo být více rozpracováno hodnocení komerčních systémů na potřeby ZŠ. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
"Na práci oceňujem jej praktickú využiteľnosť, reálnu možnosť nasadenia a cenovú dostupnosť a rentabilitu pre základné a stredné školy. Vyzdvihujem tiež moderný prístup v grafickom rozhraní aplikácie. Stotožňujem sa s autorovými slovami: ""zvoliť jednoduché a čisté tvary a rozloženie prvkov v systéme"". Teoretickej časti práce by som vytkol len občasne chýbajúcu interpunkciu. V praktickej časti práce by bolo možné optimalizovať databázový návrh systému."
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 67177