HRDINA, N. Návrh a implementace informačního systému pro základní a střední školy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Kříž, Jiří

Z jakých důvodů nevyhovují komerční systémy uvedené v analýze potřebám VŠ?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Především v analýze současného stavu mohlo být více rozpracováno hodnocení komerčních systémů na potřeby ZŠ.
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Lichvár, Michal

"Na práci oceňujem jej praktickú využiteľnosť, reálnu možnosť nasadenia a cenovú dostupnosť a rentabilitu pre základné a stredné školy. Vyzdvihujem tiež moderný prístup v grafickom rozhraní aplikácie. Stotožňujem sa s autorovými slovami: ""zvoliť jednoduché a čisté tvary a rozloženie prvkov v systéme"". Teoretickej časti práce by som vytkol len občasne chýbajúcu interpunkciu. V praktickej časti práce by bolo možné optimalizovať databázový návrh systému."

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 67177