ŠROM, J. SMED Analýza výrobní linky a návrhy na zlepšení pro zkrácení časů přestaveb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.
Velmi kvalitní bakalářská práce, řešící konkrétní problém na vysoké úrovni. Student pracoval samostatně, ale velmi úspěšně, řadu dílčích problémů řešil ve spolupráci s dalšími odborníky v oboru. Bylo mi potěšením být vedoucím takto nadaného studenta s vysokým zájmem o obor. Práci doporučuji k obhajobě bez výhrad.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Student řešil aktuální téma ve firmě Mubea a věnoval ve své bakalářské práci pozornost všem předepsaným cílům zadání. Předložená bakalářská práce je vytvořena s podporou 21 citovaných literárních zdrojů a obsahuje jen minimální stylistické nepřesnosti. Rozsah práce je adekvátní a k řešení student použil nejen odbornou literaturu, ale navštěvoval i výrobní podnik. Celkově je bakalářskou práci možno považovat za zdařilou a přístup k řešení byl dobrý, poněvadž zástupci firmy již nyní o studenta projevili zájem a chtěli ho zaměstnat.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 84015